piątek, 24 stycznia 2014

Pomyślnego czytania bloga i niech blog zawsze wam sprzyja :)

Witam was na moim blogu :)
poczytajcie chwilę, a wszystkiego się dowiecie:)
Coś o mnie:
Jestem zwykłą nastolatką. Mam 12 lat i chodzę do 6 klasy. Kocham koty ;) Sama mam trzy. Są to brytyjczyki, ale to nie blog o kotach :D uwielbiam fotografię,czytać książki i wiele innych. Ale interesuje mnie też pisanie i Igrzyska Śmierci :)
Coś o blogu:
Na tym blogu chcę umieszczać swoje opowiadanie ZWIĄZANE z Igrzyskami. Co oznacza że nie będą kopią Igrzysk, ale Igrzyska będą taką "podstawą" tych powieści, a bohaterką wcale nie musi być Katniss. Od razu uprzedzam: nie codziennie mam wenę, więc nie codziennie będą pojawiać się opowiadania, ale aby nie było nudno może będę dodawać zdjęcia z Igrzysk lub krótko pisać o nich, aktorach, postaciach, nowinkach :)
Coś o Igrzyskach:
Lubię je, uwielbiam :) inaczej nie powstałby blog, prawda? Jednak niestety.... :( Obejrzałam tylko pierwszą część igrzysk, ale kiedy mam czas słucham audiobook-a, też pierwszej części (no ale jak skończę to przechodzę do następnych) . Mam jednak w planie PRZECZYTANIE książek, ale jeszcze nie wiadomo.Moja widza o Igrzyskach, jednak częściowo sięga do WPO . Przy okazji jestem fanką Peety (czyli też Josha )
Coś o pisaniu:
Tak, tu będą opowiadania co oznacza, że lubię pisać. Docencie mnie i moje wypociny i zrozumcie, że jestem jeszcze amatorką i nie będę pisała raczej jak profesjonalni autorzy :)
Pomyślnego czytania bloga, i niech blog zawsze wam sprzyja :D


Zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz